網頁

2014年7月31日 星期四

抹茶豆沙糯米糍

















抹茶豆沙糯米糍


材料:

糯米粉150g
粘米粉10g
抹茶粉7g
砂糖60g
橄欖油1湯匙
椰漿200g
水200g

紅豆蓉約300g
黑豆粉適量


做法:

1)糯米粉、粘米粉、抹茶粉拌勻,過篩備用

2)椰漿、水、糖、油煮滾後,隨即沖入粉類內,拌勻成粉糰

3)將粉糰放在碟上、隔水蒸20分鐘

4)蒸好後置台面放涼,戴上膠手套將麵糰搓揉一會,
  麵糰分成16等份(每份約37g)包入餡料,然後滾滿黑豆粉即成.







非常喜愛今天這糯米糍,
忍不住吃完一粒接一粒...^^"

強烈建議用黑豆粉,
真的是超好吃的!



























喜歡一首歌
有時候是因為旋律
有時候是因為歌詞
又有時候是因為歌手的動人聲線
以上條件全都有的話
不管是多少年之後
喜歡的程度也不會減退



54 則留言:

  1. 我前日都整咗好好味嘅糯米糍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到啦,咪就係見妳有得食挑起左我又想食囉,哈~:D

      刪除
    2. 嘻嘻........有機會俾你試下我的手勢

      刪除
  2. 糯米糍煙煙韌韌,真會食到唔停口㗎,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過不要一次吃太多,糯米好脹胃呢 ^^"

      刪除
  3. 第一二張相似雷沙湯圓
    第三張相超正呀.^O^.

    回覆刪除
    回覆
    1. 第三張係用來引你的:D

      刪除
    2. 真係好吸引
      你好了解我
      嘩哈哈

      刪除
  4. 痴線!!! 超吸引呀!! 我好想食^0^

    回覆刪除
  5. Allie 製作的口味很日式呀!
    但我最喜愛還是老式的口味,想想花生粒、芝麻粒、糖粒,真係口水流!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 草 下次整花生來引妳:P

      刪除
    2. >0<" 巧呀!
      我等…^ ^

      刪除
    3. 引完草就俾我食
      因為你不能吃花生
      呵呵

      刪除
    4. 你都好了解我,哈~(>﹏<)

      刪除
    5. 食唔花生就益吓我哋啦!呵呵…

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝小月,這個真的好好吃呢:P

      刪除
  7. 乜黑豆粉唔係有少少綠綠哋色㗎?望落仲以為係黃豆粉呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實跟黄豆粉樣子差不多,但黑豆粉會有黑色粉末狀的,細心看就看到了。*^O^*

      刪除
    2. 原來係咁!仲以為黑豆去皮後見到淡綠色,磨粉後都會係綠色呢!!

      刪除
  8. 我老公好鍾意食滾咗黑豆粉嘅糯米糍架,揾日試吓整先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥媽咪,我也超愛黑豆粉呀!\(^o^)/

      刪除
  9. 你整得好靚呀 ))))
    我每次整糯米糍都耐性盡失,太 "痴"手,好難造型... :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸熟後的糯米糰係超黏手的!必須要用膠手套,仲要係即棄那一種才好操作的呢!

      刪除
  10. 最愛抹茶味的食物~好吸引~

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 對呀!好香又好吃又有益!\(^o^)/

      刪除
  12. 我好想食...唔...這星期又試試先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會記下食譜
      睇吓何年何月先會做
      呵呵.^O^.

      刪除
    2. 傻飛...你算吧啦...0.o

      刪除
  13. 有冇試過曾經好喜歡的一首歌
    現在卻怕聽到了

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有的。聽了會不開心就都不想聽吧。

      刪除
  14. 紅豆糯米糍我未食過,浸紅豆煲紅豆,煩呀!都係花生糯米糍易整。

    回覆刪除
  15. 做乜幾日唔見人?
    偷食左花生?
    哈哈.^O^.

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有成日唔見人啫,咪好地地係度囉,哈~

      刪除
  16. 加粘米粉有咩作用? 我見好多食譜都係就咁用燸米粉嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可只加糥米粉的,只是加了粘米粉可令它挺身點。

      刪除
  17. 很喜歡這首歌 , 昨天黃昏時在這裡聽了一次又一次 ;

    真的喜歡一首音樂或歌曲, 不管是過了多少時間, 喜歡的程度也不會減少.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi LK
      我忘了有否把這曲寄給妳了...這歌也是我非常喜歡的一首歌,
      有時候會一直播一直播^^"

      刪除
    2. 请问,可以分享这么动听的歌曲吗?真心谢谢你~

      刪除
    3. 請問你意思是send嗎?
      或你可直接上這裡聽的^^

      http://vlog.xuite.net/play/bGdXTUN3LTM4MTQzMzEuZmx2

      刪除
  18. 昨天忍不住又在這裡聽了數次, 餘音彷彿仍然在耳邊......

    如妳有空, 可否請妳把這曲寄給我 ? 謝謝 !

    回覆刪除
  19. 請問紅豆蓉點整呢!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. hi connie 我這個是買現成的紅豆蓉的

      刪除
  20. 请问可以用coconut cream 代替椰漿嗎? Thank you


    回覆刪除
    回覆
    1. coconut cream 就是椰漿了,香港是這樣叫法的^^"

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...