網頁

2016年8月26日 星期五

蜂蜜檸檬蛋糕



















蜂蜜檸檬蛋糕

模具:千代田四方小蛋糕烤模
   


材料:

全蛋2顆(室溫蛋)
砂糖20g
蜂蜜30g
低筋粉90g
牛油溶液40g
檸檬青1小匙


做法:

1)雞蛋加入砂糖用打蛋器打散,用電動打蛋器高速攪打至蓬鬆狀態

2)分二次篩入低筋粉以切拌方式攪拌均勻

3)加入蜂蜜拌勻,最後加入牛油溶液及檸檬青拌勻

4)倒入模中9分滿,放入已預熱焗爐170度焗約13-15分鐘











忙碌過後,快手烤幾個小蛋糕,
來享受午後的悠閒時光...^^











































最近J5重播天與地,
一套我非常喜歡的劇集,
連帶想起早陣子看的小說,
不知道有多少人相信平衡時空呢?



15 則留言:

  1. 外型有D 似打麻雀嘅大細!哈哈…哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 大隻過麻雀尐尐,啱男人,女人要細隻尐打起上嚟就手尐,哈哈~

      刪除
  2. 好靚呀!好可愛呀!睇到就知好食喇!

    回覆刪除
  3. 人氣模啊!! 係咪出黎既蛋糕靚d!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人家叫它做名模,哈~
      我沒有特別想買的,朋友送呢:P
      個模質地的確好靚的,完全不費力就可甩模,
      蛋糕底烤出來好美。

      刪除
    2. 呢個模我覺得仲可利用來烤鳳梨酥,應該也不錯的,
      整布朗尼應該也唔錯:D

      刪除
  4. 呢個同唔同 Financier 模?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知喔,但我見大部份Financier模都比較淺的,這個模較深。

      刪除
    2. 講起上嚟又係喎!! ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個吃時有檸檬香,好清新的^^

      刪除
  6. 看到頂圖,流哂口水.^o^.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...