網頁

2016年8月22日 星期一

抹茶乳酪戚風蛋糕






















抹茶乳酪戚風蛋糕(6寸中空模)

材料:

蛋黃麵糊:
蛋黃3顆
砂糖15g
原味希臘乳酪30g
橄欖油16g
低筋粉48g,抹茶粉7g ( 預先過篩二次 )
水15g

蛋白霜:
蛋白3顆
檸檬汁數滴
砂糖20g


做法:

1) 蛋黃與砂糖拌勻,加入原味乳酪攪拌至淡黃色

2) 將橄欖油加入(1)拌勻,接著加入水拌勻

3) 加入粉類拌勻至沒有粒狀為止

4) 蛋白先攪打至起泡泡,加入砂糖與檸檬汁 ( 糖分2次加入 )打發至企身

5) 將1/3蛋白霜加入步驟 (3)拌勻,再倒回剩餘的蛋白霜中拌勻

6) 倒入模內,在桌上輕輕敲兩下,放進已預熱焗爐170度焗約25分鐘,
   出爐後立即倒扣放涼,至模具涼透才可脫模










轉用了富澤的宇治抹茶粉烤戚風,
這次的綠很明顯呢,不再啡啡的,
而且抹茶味香純,好喜歡^^







































不見不散...
不散不見...
所有的離別都是為了再見。

莫文蔚 - 不散,不見

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 阿肥我記得妳也好愛抹茶的,
      這隻粉熱水沖來喝也好好味啊^^

      刪除
  2. 妳快手用哂包抹茶粉呀,原來唔擺得耐㗎,越擺得耐越唔香,顏色仲變得帶黃帶青,顏色焗出嚟一樣會偏啡㗎!

    老友初時唔知呢個問題,去日本玩時買咗一大包俾我,後來佢先講仙姐話佢知買抹茶粉唔好買大包,除非經常用,否則就浪費,我聽完佢講之後,發覺真係有呢個情況,可惜真係太大包,用到依家都未用得完!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講真的不知道不行久放呢,謝謝^^
      不過不是很大包,而且平常我愛用來開水喝的,應該不怕:P

      刪除
    2. 係呀,真係唔講都唔知,知道後咪好似妳咁經常沖茶飲囉!

      刪除
    3. 飲抹茶好呀,有益:D

      刪除
    4. 我都好鍾意飲呀!! ^^

      刪除
  3. 印象中…Allie 有無做過紅紅哋色嘅戚風蛋糕?
    草我見綠想紅,心多多呢…!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 草,我曾經想要整紅紅地的戚風的,用了紅菜頭,可惜出來變咗色...XD
      下次試吓用紅麴的效果:P

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,抹茶我最滿意今次隻色^^

      刪除
  5. 請問可以用原味乳酪替代希臘乳酪嗎?

    回覆刪除
  6. 請問可以用原味乳酪替代希臘乳酪嗎?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...