網頁

2015年12月18日 星期五

燕麥乾果能量棒

























燕麥乾果能量棒


材料:

A)
燕麥片(原片)150g
核桃60g
亞麻籽30g
紅莓乾40g
芒果乾50g
桂格燕麥方脆50g

B)
黑糖80g
楓糖60g
麥芽糖100g
海鹽1/4茶匙
葡萄籽油50g


做法:

1)燕麥片、核桃、亞麻籽,預先入焗爐以170度烘烤約8分鐘。
   烤過的核桃稍微壓碎。
   亞麻籽略壓碎備用。
   芒果乾剪成小粒備用。

2)把已預備好的材料(A)放進大盆中拌勻。

3)材料(B)放進鍋中拌勻,用小火慢慢煮至糖溶化。

4)把已溶化的糖倒進盆中與材料(A)混合均勻。

5)倒進烤盤中,壓平混合物。

6)放置室溫約1.5小時讓混合物凝固,然後用利刀切件即成。



*使用烤盤:邊長20cm方形烤模










很適合行山時或工作忙碌時吃的能量棒,可以加油的喔!









































又聽歌聽到半夜了...
怎麼辦怎麼辦...
戒不掉的夜貓子生活,嘿~



17 則留言:

  1. 這個是很不錯的小吃呀!
    我也會這樣,打算早睡,但東搞西搞,結果比平常更晚睡XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成日東搞西搞就又變好夜瞓...^^"
      這個小吃的確很不錯的呢:P

      刪除
  2. 嘩...尐個你都識整.
    很對,啱哂我行山時食.
    又輕又飽肚,非常方便
    而且仲有芒果乾,好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整時都有諗起,你常常行山,很適合你帶在身,方便又頂到肚餓的:D

      刪除
  3. 回覆
    1. 妒咩忌姐,你比地址我,我速遞比你!^o^

      刪除
  4. 妳整得好紮實呀,我有時會一切就散開。

    原來好多人都會食燕麥方脆喎,我個 friend 叫佢做貓糧,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能壓得唔夠嗎?我未試過一切就散的喔...
      佢個樣又真係幾似貓糧的,哈~

      刪除
    2. 我估可能係因為我用嘅方法係要入爐焗。

      我個 friend 個學生早到咗佢家,於是佢就用個兜狀物體裝一些燕麥方脆招呼住個學生,叫佢等一陣,點知個學生未食過、未見過,就開口問老師係乜,係咪貓糧!?哇哈哈哈 ………

      刪除
  5. 夜貓子的Allie,都係唔好聽咁夜喇。
    現在是流感高峰期,保重身體要緊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 草...我常常心野,不過真係要調節一下了:P

      刪除
  6. 正啊!! 我鍾意呀!!!! 個包都好吸引!!! 我都想要囉!

    回覆刪除
  7. 有點像我做的卜卜脆米通,不過你做的更加健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 卜卜脆米通我也好喜歡吃的啊:P

      刪除
  8. 有點像我做的卜卜脆米通,不過你做的更加健康。

    回覆刪除
  9. 麻煩想請問這個做好可放多久?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...