網頁

2014年12月2日 星期二

青醬意粉




















意粉

材料:
中筋粉300g,蛋55g,水80g,鹽1/4小匙

做法:
所有材料拌勻,搓揉成光滑麵糰,滾圓室溫下鬆弛約45分鐘。
分3-4份(比較好操作)捍成薄麵皮,再切成麵條。

或用壓麵機操作。


青醬材料:

新鮮羅勒70g
松子仁50g(預先白鑊炒香,或焗爐烘香)
蒜頭2-3瓣
Parmesan cheese 20g
黑胡椒、鹽適量
橄欖油適量

做法:
只是用攪拌器把材料攪成醬就行了,











今天的主角不是自家製意粉,
而係青醬,第一次的自家製青醬,
真的真的比在外買的香好多好多呢!...XD

自己種自己吃,感覺真好!嘻~














這是百里香,長得很茂密的一盆是C送我的..^^"
是她自家種的啊!
另一盆的百里香是.....我種的....二星期都長不大...=.="

後面的是什麼?
是......生菜(同樣是長不大,營養不良的樣子)...XD































天氣開始冷了...
孩子們如果你仍在外,還來得及的,
趕快回家吧,家中的被窩永遠是最暖的。



15 則留言:

  1. 可以自家種真係好,您種的羅勒好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,我只是在窗台種而已^^"
      第一次咁成功架咋:P

      刪除
  2. 好一碟青醬意粉,清新得驅趕了灰灰的冬日!^ ^

    可能是因為方向不適合種百里香和生菜吧!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係呀,D生菜完全大唔到..0.o

      刪除
  3. 妳真係用咗 Gennaro 個食譜呀!

    妳啲 basil 當初係買種籽種定係原盆盆栽買返嚟種?

    回覆刪除
    回覆
    1. Kestrel我上網找大都這種做法的。
      我是用種子種的,所以超有成功感:D

      刪除
    2. 妳就好啦!依家天氣咁凍我都唔再試住喇!

      刪除
  4. 自己種自己吃,感覺真是好好的!恭喜Allie的丰收^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Ms A,希望之後多D成功啦:D

      刪除
  5. 好fresh~ 正~
    百里香, 我都浸養唔到... 好快就死左LU....

    回覆刪除
    回覆
    1. 用種子試下,可能你會種得好靚的:P

      刪除
  6. 你的罗勒好肥美呀!我种的瘦瘦弱弱,貌似营业不良。。*苦笑*

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝YF ^^
      我也是第一次種得成功而已,
      之前種過許多次都失敗呢..XD

      刪除
  7. "自己種自己吃,感覺真好!" 羨慕妳啊 !
    看見這清新, 美味的意粉, 我好想好想吃一碟^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有興趣,不如妳都試下玩呀,我都只係在窗台種而已:P

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...