網頁

2014年10月24日 星期五

窩夫











多整些甜品,讓自己忙一點,
抹茶馬卡龍給K的...^^










窩夫

材料:

A)低筋粉200g,泡打粉2小匙,

B)黃砂糖30g,鹽2g,雞蛋一隻(中型),鮮奶200g,
  雲尼拿香油1/3小匙

C)葡萄籽油30g



做法 :

1) 材料(A)拌勻過篩

2) 材料(B)混合拌勻

3) 將(B)倒入(A)攪拌均勻,最後加入(C)拌勻,靜止30分鐘

4) 用鬆餅機烘熟即可








舊的一部鬆餅機的防黏塗層有少許脫落,
F馬上幫我找來一部新的,先入為主,總是比較愛舊的那部...XD




























昨天一整天也心情低落,
電視畫面出現獅子山被人掛上一大幅"我要真普選"的字句,
那一刻,我感覺獅子山被騎劫了!
對我來說那一大幅黃布,是一道符咒,
符咒下埋沒了多少個良心?

快近一個月的折磨,令人幾近崩潰,
但我仍然深信香港會回復過來的,
我相信我希望你們也要相信!
邪不能勝正,一定會好起來的!

16 則留言:

  1. 两樣都整得好靚呀!

    回覆刪除
  2. 放鬆吧!
    既然知道不是世界末日,那就不要沉積在別人的行為與作為中!
    人、事、物也有高、低、起、跌,香港正處於一個迷失期,要有耐心和堅韌才撐起來。
    保重好自己身心,平衡心境,去跨過更大的困難呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 草 我的情緒真是低處未見低,
      努力平靜下來,又因他們的歪理而氣,
      真的好傷心....
      我知道要有耐心等待,努力加油!

      刪除
  3. 呢隻窩夫我最愛,輕盈,外脆內軟,正正正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而喜歡用酵母發酵的一種..:P

      刪除
    2. 我睇過網上有種叫 "布魯塞爾窩夫 Brussels Waffle" 係用酵母做嘅,諗住首選試做...
      我只希望做到自己喜歡嘅口感 ~ 外脆內軟" :D

      刪除
    3. 唔好意思,你可唔可以講你而家用緊邊隻牌子窩夫機? 因我好喜歡你呢個制成品嘅厚度 :)

      刪除
    4. 阿肥,你去憶世家看看 http://www.ectone.com.hk/life-products/dwms800.html

      但我覺得佢溫度唔係好平均,但個厚度幾好。

      刪除
  4. 其實我都中意食窩夫,但又唔會成日食,屋企人又唔太LIKE,所以無入窩夫機,都係出街食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家好喜歡吃,所以買回來經常用都抵返^^"

      刪除
  5. 嘩, 食過番尋味!!?? ^0^ ^0^

    回覆刪除
  6. 香港新聞,我都有睇,睇得多,也有點煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超煩...香港出左好多紅衛兵...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...