網頁

2015年4月19日 星期日

雜莓乳酪慕絲





















雜莓乳酪慕絲
(直徑約7.5cm,高約6cm的甜點杯子4個)



材料 :

急凍雜莓150g
淡忌廉50g
鮮奶200g
原味乳酪100g
糖30g
魚膠粉6g(素食魚膠粉9g)


做法 :

1) 原味乳酪與急凍雜莓放進攪拌器攪打至完全搗碎混和

2) 糖,魚膠粉拌勻

3) 牛奶與淡忌廉用中小火煮熱 (出煙即可,不用大滾),加入(2) 快手攪勻,然後過篩,
   稍涼後加入雜莓乳酪

4) 倒入杯子中,放雪櫃雪至凝固,完成後加點水果作裝飾








買了兩款適合素食用的凝結劑,
這次先來試試素食魚膠粉,
老闆說這是海藻提取物,
我猜想其實跟寒天粉是類似的東東呢...

急凍雜莓是J推介的,好喜歡!
將之與原味乳酪攪打混合直接吃就已經好好味了...XD





































舊歌重溫...
從前好喜歡這首歌,
A也是...

27 則留言:

  1. 呢個 banner 好靚喎!

    個 mousse texture 點樣?會唔會似用大菜整比較爽口呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝^^
      我加了乳酪,出來的質感真的像mousse的,
      但上次朋友整比我食時沒加乳酪,口感真的像大菜了。

      刪除
    2. 雖然我未用過素食魚膠粉,但總覺得應該都係大菜,反正都係藻類。

      刪除
  2. 係喎,雜莓加乳酪打勻都已經好好味,簡單又唔肥,正呀!

    回覆刪除
  3. 看買相就已經是女生們的愛好,而且還有消暑的感覺呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 草,你好.^O^.

      刪除
    2. 草 妳來來一杯吧^^

      傻飛晚上好,好掛住你呀!^o^

      刪除
  4. 好有夏天感覺的甜品呀~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 嘩~~~~~~~~~~~~~~
      今日終於留到言喇!!!!!!!!!
      之前成日話要我打驗證碼
      但又冇見到驗證碼,激CCCCCCCCCCCC!!!!

      刪除
    2. 咁奇怪要打驗証碼??
      你有冇去錯地方架...0.o

      刪除
  6. 真係懶左好多好多
    回家連電腦都冇開
    在公司又比較忙.^O^.
    諗住蛇王入來打兩句又唔俾
    行山儲埋好多相都未post出來
    呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 尐個甜品都好吸引我
      但新聞唔係話雜莓有問題?
      你的雜莓在那買的?

      刪除
    2. 連電腦都冇開就真係好忙的了,
      咁你一有時間又唔懶時就更新下啦,
      我有時都會去望下你架,睇下你又去邊度行嘛..:D

      尐隻係急凍雜莓來的,我在ccsuper買的,
      我估唔驚掛,都食落肚了,呵呵~

      刪除
    3. 我都好鈡意吃呢個甜點,好吸引啊 :p

      刪除
    4. 來一杯來一杯:P

      刪除
  7. 天氣熱,食這款最合適。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...