網頁

2014年3月14日 星期五

意大利香草麵包
















意大利香草麵包(Focaccia)

培養天然酵母

材料:

A)高筋粉200g,低筋粉50g,葡萄天然酵母原種100,黃砂糖10g,岩鹽2g,
  雜香草乾半小匙,水約150g,橄欖油15g

B)新鮮迷迭香1大匙(略剪碎備用)

C)橄欖油約1湯匙
  黑橄欖、車厘茄、黑胡椒、新鮮迷迭香、七味粉、芝士絲、海鹽各適量

做法 :

1) 所有材料(A)混合後(除橄欖油外),搓至光滑狀

2) 分次加入橄欖油搓至有薄膜狀,加入(B)搓勻滾圓蓋好發酵約一倍大,
   隨後放雪櫃普通格低溫冷藏發酵12-16小時

3) 隔天將麵糰反面滾圓,室溫放置回溫(時間視天氣溫度而定)

4) 麵糰分割成2等份,鬆弛約15分鐘,用手按平成薄麵皮,最後發酵約1小時

5) 麵皮掃上橄欖油,用手指隨意戳出一些小洞,撒上(C),
  放進已預熱焗爐200度焗約20分鐘





天然酵母的活躍度直接影響發酵時間長短
低溫冷藏發酵可先置室溫發至一倍大再放雪櫃繼續發酵
若從雪櫃拿出來還沒發至二倍大可放室溫下繼續至發酵完成







家中的迷迭香還沒死掉
但生長緩慢
想要拿他來烤香草包還遠呢...

至於小蕃茄....
全軍覆沒...-.-

這次的Focaccia混了低筋粉
烤出來面層較脆口,好喜歡!
還是對歐式麵包情有獨中..^^
























幸不幸福是兩面的事情,你在不幸福的當下,
反而可以看到更幸福的角度。
有些事情,
你在幸福的時候,是看不到的。/青峰



30 則留言:

  1. 意大利香草包我都鍾意落黑欖同車厘茄,感覺好靚...
    低筋粉令佢脆口啲? 等我下次又試下先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得用黑橄加車厘茄好靚。
      是的,加低筋粉出來的效果會較脆口的^^

      刪除
  2. 嘩!好靚!好吸引呀!贊!贊!贊!\(^▽^)/有時間都想跟你做呢個包

    回覆刪除
  3. 有黑橄欖喺意大利香草麵包上面,大愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同妳一樣好愛吃黑橄欖的^^

      刪除
  4. 迷迭香生命力很強架!自己做包煮餸也很好的^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也想一定係,沒死係我手上,生命力的確強:D

      刪除
  5. 好靚...我好鍾意蕃茄...不過吾食橄欖...:P

    回覆刪除
  6. 用新鮮番茄整都可以保持到咁靚顏色?

    我覺得種嘢都幾難,香草成日都種唔掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,你試試吧,新鮮番茄也可以好靚的!
      種野絕對難(對我來說:P)

      刪除
  7. 令我想起波子棋.^O^.

    回覆刪除
  8. 哩個係我同妹妹嘅最愛!點解你嘅車厘茄可以咁靚?我上次加新鮮車厘茄結果出水,令包包面有啲濕呢~~所以後來都用油浸蕃茄乾~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個包我也是好愛的:P
      車厘茄薄切一點就不會太多水份了^^

      刪除
    2. 原來如此,謝謝指教^^

      刪除
  9. 滿招損,謙有功。
    幸福就只是很簡單就看到。^ ^

    回覆刪除
  10. 多謝你呢個食譜,簡單又好味

    回覆刪除
  11. 好想整, 但係唔用天然種, 用回普通鮮酵母, ,請問比例是怎樣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可改成這樣的:
      高筋粉200g,低筋粉50g,黃砂糖10g,岩鹽2g,
      雜香草乾半小匙,水約170g(液體看情況加減),橄欖油15g
      速發酵母用3g
      一般乾酵母用6g
      鮮酵可用16-18g

      刪除
    2. 天然酵母發酵時候較長,
      如改回鮮酵或速酵,未發只需30-45分鐘就可以了。

      刪除
  12. 正呀,我都好鍾意食架,好味又易整。
    想問下低温發酵有咩作用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包保濕度較高,口感較Q彈,老化速度也可減慢的.

      刪除
    2. 謝謝~
      我尋晚都跟你食譜整咗呢個, 超好味, 下次會試下用低溫發酵.

      刪除
    3. 不用客氣,喜歡就好^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...