網頁

2014年1月28日 星期二

抹茶竹炭雙色戚風



















抹茶竹炭雙色戚風 ( 6寸模 )

做法:

抹茶麵糊:
蛋黃1顆
砂糖8g
橄欖油10g
低筋粉15g( 預先過篩二次 )
抹茶粉5g
鮮奶20g


竹炭麵糊:
蛋黃1顆
砂糖8g
橄欖油10g
低筋粉18g( 預先過篩二次 )
竹炭粉2g
鮮奶20g


蛋白霜:
蛋白3顆
砂糖20g
檸檬汁半小匙



1) 分別將抹茶和竹炭麵糊拌勻:
   蛋黃加糖攪拌至柔滑狀,加入橄欖油拌勻,接著加入鮮奶拌勻

2) 一次過加入粉類拌勻至沒有粒狀為止

3) 蛋白加入砂糖與檸檬汁( 糖要分2次加入 )打發至軟性發泡

4) 蛋白霜分2等份,各自加入抹茶與竹炭麵糊中拌勻

5) 用大匙隨意將2份麵糊舀入模中

6) 在桌上輕輕敲兩下,放進已預熱焗爐180度焗約20分鐘,
   出爐後立即倒扣放涼,至模具涼透才可脫模








學著blog友c chan玩雙色戚風
原來真的好好玩

想了許久要做什麼顏色
K說抹茶加竹炭對比大一點
於是就有了今天這個蛋糕

可惜顏色分佈不太理想
下次要再玩過
希望可以好看一點..^^"





















我確實係有點節日冷感的沒錯...






30 則留言:

  1. 好特別啊,大可以玩圖案呢~~

    回覆刪除
  2. 好搶好搶!!!^0^ 我都買左黑炭粉整呀!

    回覆刪除
  3. 好靚...不過抹茶好似唔夠綠

    回覆刪除
  4. 黑炭粉, 好, 我都要買來跟你做啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 竹炭粉在烘焙店有賣的,用少少就好黑的了^^"

      刪除
  5. 都唔明點解妳哋整嚫雙色雪芳都咁鬼死靚,我就整得好樣衰,顏色分佈唔平均!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對這個也不太滿意啊,D色分佈得唔多好...

      刪除
  6. 呢個蛋糕真係好好搶眼喎!

    回覆刪除
  7. 我都玩過,好得意架

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來好多人都玩過,又的確好好玩呢^.^

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,希望下次再玩時整得靚D啦^o^

      刪除
  9. 好型喎,第一眼望落去好似車呔

    回覆刪除
  10. 好靚和好特別呀,上次見Kestrel做,已經好想學做,他特意為我出食譜,但我仍未動工,我真係懶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的起心肝玩玩吧,好好玩的^.^

      刪除
  11. 我都想玩呢個,但仲未有時間去買材料

    回覆刪除
  12. 好靚呀,搞到我都心思思想試整添.....

    回覆刪除
  13. 祝妳
    馬年事事順利, 個個蛋糕色香味全!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳,也祝你和家人身體健康!新年快樂!^^

      刪除
  14. 拜年來喇! 祝你馬年如意, 身體健康...
    一*╔══╗╔════╗*Ѽ*╔══╗╔════╗*馬
    馬*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*年
    當*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ
    先*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*行
    大*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*好
    旺*╚══╝╚════╝*Ѽ*╚══╝╚════╝*運

    回覆刪除
  15. 個蛋糕嘅圖案好得意呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...