網頁

2013年9月26日 星期四

抹茶戚風蛋糕
















抹茶戚風蛋糕(6寸中空模)

材料:

蛋黃麵糊:
蛋黃3顆
砂糖10g
橄欖油20g
低筋粉55g、抹茶粉1小匙 ( 預先過篩二次 )
鮮奶30g

蛋白霜:
蛋白3顆
砂糖30g


做法:

1) 蛋黃加1/3糖攪拌至柔滑狀,再將餘下的糖(分兩次加入),攪拌至淡黃色

2) 將橄欖油加入(1)拌勻,接著加入鮮奶拌勻

3) 分2次加入粉類拌勻至沒有粒狀為止

4) 蛋白先攪打至起泡泡,加入砂糖 ( 糖要分3次加入 )打發至企身

5) 將1/3蛋白霜加入步驟 (3)拌勻,再倒回剩餘的蛋白霜中拌勻

6) 倒入模內,在桌上輕輕敲兩下,放進已預熱焗爐180度焗約25分鐘,
   出爐後立即倒扣放涼,至模具涼透才可脫模








沒有時間搓麵包時
最愛快快手烤個戚風蛋糕
抹茶味是K的最愛
以他為先 我想他多吃一點


























秋天的味道越來越濃
人家說秋天是多愁的日子(秋+心=愁)
是否有此影響 
或是聽某某說著他的新戀情而大感人之多變?
所謂的至愛又或所謂的深情原來可以在半年之間找不著痕跡...

愛...就是如此這般的不可預知





32 則留言:

  1. 你對K真好,我都想食,唔知有冇機會

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實我都好想整馬拉糕,比妳一言驚醒呢,去搵下資料先^o^

      刪除
  3. 還以為抹茶蛋糕一定是綠色的~ 啡色也很特別~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都是綠色的,只是也許抹茶粉沒用很多而不明顯呢..^^"

      刪除
  4. 妳熟手才覚得又快又靚:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻~咁真係快過整包好多架:P

      刪除
  5. 這款蛋糕我都有做, 有時都喜歡轉口味, 原味, 香橙味, 朱古力味, 我都喜歡食.

    回覆刪除
  6. 做乜唔落多少少抹茶粉呀?顏色更加靚之餘,味道又香濃啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻~呢D咪就係叫做....失策...囉...XD

      刪除
  7. 至愛又或所謂的深情原來可以在半年之間找不著痕跡...<--- 意思係...靜靜地萌芽...或是悄悄地消失.... !?
    秋+心 = 愁, 又真係BOR!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 消失得無影無蹤兒戲得令人心寒...
      秋+心 = 愁...所以秋天真多愁...XD

      刪除
  8. 秋意濃係多愁思會出現,跟天氣有關的.我認同最容易做無過戚風又好吃,我又係比老公吃多過我,我少吃多滋味一件起兩件算啦.但整得好靚讚呀

    回覆刪除
  9. 我都好耐無整,兩個人一個總是吃不完

    回覆刪除
    回覆
    1. 6寸不是好大,兩天會吃光的^^

      刪除
  10. 配杯咖啡 / 茶就最正喇!;)

    回覆刪除
  11. 配杯咖啡 / 茶就最正喇!;)

    回覆刪除
  12. 想問問你最底的"你或許對這些文章有興趣"係點整架?

    回覆刪除
  13. 我想排一個 6" 的呀....^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. BB妳係咪想講想買一個6"模呀...^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...